Obvestila

Odkrij deželo življenja - delavnice priprave otrok na puberteto  (ločeno fantje, deklice) bodo 21. junija 2014 v Novem mestu. Prijave oz. več informacij: E-poštni naslov je zavarovan pred nezaželeno pošto, za ogled potrebujete Javascript  Lepo vabljeni!

Prijava

Za pisanje na forum se morate najprej registrirati in nato prijaviti. Registracija je lahko anonimna, lahko uporabite izmišljene podatke.





Ste pozabili geslo?
Registracija Ustvari nov uporabniški račun
Osnovna stran arrow Pogovori in svetovanje strokovnjakov
Pogovori na Šoli za življenje  


menstruacija - 13.08.11 16:30
lucka
Sporočil: 1
graphgraph

Pozdravljeni!

Imam tezave z menstruacijo. Pred kaksnim letom sem prenehala z jemanjem kontracepcijskih tablet (Logest) in od takrat dalje imam zelo dolge menstruacije. Trajajo priblizno 3 tedne, nato nekje 2 tedna premora in ponovno menstruacija. Tablete sem jemala priblizno 4 leta in ze pred tem sem imela malo daljse menstruacije (nekje 10 dni), vendar nikoli tako dolge kot sedaj.

Bi me moralo skrbeti?

Se to: stara sem 28 let in trenutno s fantov uporabljave le kondome.

lp
| Pisanje je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

Odgovor:menstruacija - 29.08.11 14:25
dr. Milena Igličar
Sporočil: 153
graph

Pozdravljeni!

Ob tako dolgih krvavitvah priporočam ginekološki pregled, čeprav menim, da ni kaj hudega.
lep pozdrav dr. Milena Igličar
| Pisanje je omogočeno le prijavljenim uporabnikom.

(C) 2006-2008 Šola za življenje, izdelava Tomyco d.o.o.